Loreyna

FFXIV Members
  • Content count

    358
  • Joined

  • Last visited

About Loreyna

  • Rank
    The PUNisher
  1. my ping when i played wow was about 100 to 300 even for overwatch it gets that high a decent amount. makes play fps and action games over the internet hard
  2. naa just general ping - would ye sujjest wtfast?
  3. wait thats bad thats what i was confused about. it's better than what i usualy have
  4. yay outside point of view time!!! from my view those that are talking are wanting hardcore raiding. in my view if you wanna be a hardcore raider from experience, you need a few things. 1. accepting the comitment. 2. being on time and there for whole raid. 3. doing research and being the best class that is needed. 4. doing all you can to have best gear possible at the time. 5. getting you conssumables 6. playing at needed standerds. now if you cant accpept those dosent mean ye cant raid, i just means ye prolly cant hardcore raid ("Which imo takes alot of fun out"). because your mindset dosent match theirs. i think the best alternitave is to find people to "Casucore raid" IE we want to progress while trying to fit it around our lives and how we want to play. i think this has been managed somewhat well with the wow flunkies who came over. but this is just my opinion. and the best way to solve any problem...... Talk it out calmly while stating your side and stating what you think the other sides view is. sometimes you can be argueing about the same thing but using words that have different meanings to each person so it seems different. again this iss from an outside viewpoint and all opinions. but i just wanna try to help
  5. i dont understand what i am looking at
  6. luckaly final fantasy has pheonix downs
  7. heres a link i use to get it going http://excellence-ffxiv.enjin.com/forum/m/19945089/viewthread/18541326-guide-to-act-dps-parser-overlay-utility
  8. that video looks controller controlled
  9. well ac has stolen me, i'l dling and getting in ff14
  10. if i get it it's gonna be pc. i am most likely going to get it
  11. grrr i want to but but last time...
  12. i never got to max level in current one ><. last time i rushed to max level before expansion diddent go to well for me when it came out. think i might skip this one
  13. lol and their out of stock? of a digital item?
  14. oh and no jpop? you betray your name!
  15. you have to have a video when i mess up my first surrender to madness? Booo!